מערכת חימום תת רצפתי

רגע לפני הקיץ, נערכים לחורף הבא – עם מערכת חימום תת רצפתי

בזמן שאנחנו מתכוננים לקיץ, יש מי שמגדילים ראש, מתכננים קדימה וחושבים על חודשי החורף שיגיעו בעקבותיו. הכירו את התוספת שמשדרגת כל בית, ויכולה לשנות לחלוטין גם את התחושה שלכם

בהשוואה למדינות רבות אחרות, ישראל לא ידועה בחורפים קשים. ובכל זאת, תוכלו להיזכר בקלות בכל הפעמים במהלכן קיוויתם שכבר יעלו הטמפרטורות. המחשבה על יציאה מהמיטה ומעבר בין חדרי הבית בימים קרים, בייחוד אצל מי שסובל מקור, מלווה בתחושות לא נעימות. על אחת כמה וכמה כשאתם מדמיינים את ההליכה על גבי הרצפה הקרה. אבל עם מערכת חימום תת רצפתי, המצב יכול להשתנות באופן דרמטי.

מערכת חימום תת רצפתי הופכת בתים קרים לנעימים, שלווים וחמימים יותר, ולכן ישראלים רבים שמשפצים ממש עכשיו – בוחרים להתקין אחת כזו גם בבית שלהם. ומה לגבי העלויות? יש לנו חדשות טובות עבורכם.

משאבת חימום תת רצפתי
מערכות חימום מהוות שידרוג משמעותי לבית בזמן החורף.

מחממים את הבית עם דייקין – ומשלמים פחות

מערכת חימום תת רצפתי עלולה להפוך ל”זולל” חשמל, אבל היא לא חייבת. חברת דייקין, שמתמחה במתן פתרונות חכמים לחללים שונים, מציעה מערכת חימום משולבת במשאבות חום, שפועלת בצורה יעילה במיוחד ועל ידי כך מתחשבת יותר בסביבה, בטוחה יותר וכמובן גם חסכונית יותר. המשאבות של חברת דייקין בנויות בצורה שכוללת שימוש במדחסים ומשאבות מים, שניתן לבחור בהספק ובמהירות שונה – בהתאם להעדפות ולצורכי הלקוחות. 

על ידי עבודה משותפת בין שני החלקים, מתקבל פתרון חכם, יעיל, חסכוני בצריכת אנרגיה ואפילו שקט יותר. במילים אחרות, מדובר בפתרון שיכול להשתלב באזורי הבית השונים בלי שתרגישו אותו. אופן העבודה של מערכת כזו הוא על ידי ניצול החום שמחוץ לבית והפיכתו לאנרגיה שמתאימה לשימוש. השיטה הזו מתאימה לאורך כל חודשי השנה, ונמצאה כיעילה אפילו בתנאים מורכבים. היות ובישראל כאמור אין קור קיצוני, תוכלו להיות בטוחים שהיא תעבוד בצורה יעילה ותעניק לכם את סל הפתרונות היעיל ביותר.

אז אם אתם רוצים להגדיל ראש ולהגיע ערוכים, עכשיו זו ההזדמנות להתחיל בתהליך שיאפשר לכם להגיע לחורף הבא בכיף. 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post