לא רק פורטו: רכישת דירה בפורטוגל

פורטוגל הפכה לאחת מהבחירות המובילות עבור משקיעים ישראלים, שמעוניינים לרכוש נכס מחוץ לגבולות המדינה. באילו מהערים הבולטות בה כדאי לחפש את הדירה הבאה שלכם?

ישראלים מודעים היטב לאתגרים שבקניית דירה בארץ, החל מהמחירים ועד להיצע. הרצון לבצע השקעה נבונה בתנאים המורכבים הללו, מוביל רבים מהמשקיעים של השנים האחרונות לשקול את האפשרויות המצפות להם בחו”ל. רכישת דירה בפורטוגל היא אפשרות שעולה לעתים על הפרק, בשל שילוב בין מספר פרמטרים בהם העלות והעובדה שחלק מהישראלים מחזיקים בדרכון פורטוגלי.

אם גם אתם חושבים על רכישת דירה בפורטוגל, תשמחו לגלות שהפוטנציאל הרלוונטי לא מתרכז רק בעיר ספציפית אלא מתפזר על פני מספר ערים שכדאי להכיר. אלה כמה מהבולטות ביותר:

בראגה – עיר מרהיבה בעלת היסטוריה מרתקת, שממוקמת בצפון-מערב פורטוגל. מדובר בנקודת עניין עבור מי שמעוניינים לבקר באתרים היסטוריים, לשוטט בסמטאות קסומות שמאפיינות את ערי אירופה הקלאסית, לקפוץ למוזיאונים ולשבת בבתי קפה. 

ויה נובה דה גאיה – העיר הזו מהווה בחירה מובילה בקרב מקומיים, בדגש על משפחות שמעוניינות להתגורר בסביבת מגורים מתקדמת. התחבורה הציבורית הנוחה הופכת אותה להעדפה גם בעיני מי שעובדים בערים הסמוכות.

ליסבון – את עיר הבירה נדמה שלא צריך להזכיר. מדובר במקום שוקק, שמושך אליו כמות מכובדת של תיירים ומבקרים מדי שנה ומשלב בין כל היתרונות המרכיבים את החופשה העירונית המושלמת. לכן גם מי שחושב על רכישת דירה בפורטוגל וגם מי שרק מעוניין לבקר בה, ייהנה משלל היתרונות שהיא מציעה.

אלגרבה – חבל אלגרבה הדרומי הוא המקום המושלם לחופשת בטן-גב שמשלבת בין מזג אוויר מושלם, נופים מרהיבים וקצב חיים שלא ממהר לאף מקום.

מוצאים את דירה להשקעה עם יורופה נדל”ן

רכישת דירה בפורטוגל מחייבת קבלת מגוון רחב של החלטות, החל מהאזור, דרך סוג הדירה ועד לאופן המימון. יורופה נדל”ן מאפשרת למשקיעים ישראלים לקצר את התהליך, באמצעות חשיפה למגוון רחב של נכסים והזדמנויות השקעה – בכמה מנקודות העניין המובילות. עבור מי שרוצה לקבל את ההחלטה המדויקת ביותר במיקום מנצח, מדובר באפיק ששווה לבחון. 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post